vineri, 4 septembrie 2009

ca o facuta...

din categoria "marcat! am facut-o si p-asta"
am lovit o masina aseara, nu rau, doar 1 cm patrat, am dat cu spatele si am zgariat-o, abia se observa, dar deh!
si acum trebuie sa fac toata trambaleala cu asigurarea si cu hartogaria... si proprietarul masinii avariate mai e si un talamb de zile mari.
asta e pentru ca m-am intors prea devreme de la bunici, care m-au rugat sa mai stau si eu nu si nu..plec! iata ca am si plecat.
si cand ma gandesc ca era ziua mea de chill :(((((((((((
ce sa mai zic, vina mea, mi-o asum... :



a plus tard! :*

2 comentarii:

  1. hai frate ptr "1 cm patrat" a vrut ala sa te duci sa si-o faca cu asigurare ??? pai sa vezi (Doamne fereste!) cum e sa intre ditai TIR-ul in tine si sa ai 1 m patrat de tabla indoita, bara rupta , care facea ca dracu` pai ar trebui sa chemi naiba toata societatea de asigurari. cel putin eu "oficial" am gasit-o "lovita in parcare" :-"

    RăspundețiȘtergere
  2. eu asa as fi zis, ca am gasit-o lovita in parcare, dar deh, fiecare cum crede! bine ca s-a terminat! :D

    RăspundețiȘtergere