luni, 31 august 2009

that's a good day for science


..or not!

e o zi perfecta de leneveala si cu asta vin si gandurile..

mereu imi schimb opiniile in legatura cu anca..majoritatea care citesc..adica 2-3 persoane :)) stiu povestea, restu' care va nimeriti p-aici n-o stiti:

pe scurt, anca era o prietena foarte buna pana s-a decis sa nu mai vobeasca cu noi - nu stim exact motivul dar avem niste idei.

si cum ziceam, iar m-am razgandit, poate-s eu defecta..dar mi s-a facut dor de ea, din nou; cautam ceva in arhiva de la mess si am dat peste discutiile cu ea - the big question is why?

mi-ar placea intr-o zi sa ne zica tot ce s-a intamplat, macar sa nu ne mai gandim la toate cele sau sa nu mai vorbim de ea cand ne intalnim, si mai ales sa nu mai par nebuna cand ma intreaba cineva de ea si zic ca nu mai vorbeste cu mine.

that's it and that's that!

a plus tard! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu