luni, 21 septembrie 2009

captain planet




postul de azi s-a nascut in urma unei conversatii intamplatoare cu roxi, din una-n alta am adus aminte de cpt planet, eu am fost mega fan cpt planet, si ea de altfel, cele mai tari desene;


de curand am vazut din nou un episod si nu mi-a venit sa cred! eram prea mica? cum mi-au placut asa de tare nu inteleg, pentru ca acum nu mai pot sa vad un episod cap-coada, e previzibil pana la plictiseala, e usor, iar sfarsitul... vai! sfarsitul incununat mereu cu cate o morala "e bine sa fie bine!" doooh! cum reusesc ei una doua sa salveze lumea si mai ales cum gasesc solutii care erau posibile inca de la inceputul episodului, dar pentru ca-s solutii le aplica numai la sfarsit.. am zis, l-am desfiintat! :)))


daca v-a placut cpt planet incercati sa va mai uitati si acum, era pe pro cinema intr-o perioada.. si poate ma contraziceti (roxi a facut-o, dar nu in totalitate), poate am avut eu o zi proasta ;))




a plus tard! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu