luni, 7 septembrie 2009

yahoo! 360


cum leneveam eu asa astazi si navigam pe diverse pagini de net, bloguri in principal, mi-am adus aminte de yahoo! 360 si am vrut sa-mi accesez pagina, dar am constatat cu stupefactie ca nu mai exista, ca pe 13 iulie s-a inchis si ca eu n-am luat in considerare mail-ul de la yahoo!, pentru ca tot timpul primesc mail-uri cu "se inchide nu-stiu-ce nebunie de aplicatie yahoo!, neaparat trebuie sa fac nu-stiu-ce nebunie ca sa impiedic dezastroasa inchidere"...asa ca am dat delete fara sa citesc si era adevarat. yahoo! 360 s-a inchis!

si mai rau e ca aveai posibilitatea sa-ti muti continutul blogului (in cazul in care aveai asa ceva - cazul meu) pe un alt blog sau pe un fel de pagina de pauza unde sa-l tii pana te gandesti serios ce faci cu el si unde-l muti/daca-l muti etc. eh! eu am ratat si ocazia asta si am pierdut tot continutul, chiar daca nu mai intram pe 360 decat cand imi aduceam rar aminte si asta pentru diverse alte lucruri si nu pentru scris, tot imi pare rau! :

plus ca am mai regretat o data o scena asemanatoare, tot de 360 legata, cand am refuzat sa mut niste albume foto pe flik sau nush cum se numea si nu am mai reusit sa accesez pozele.

c'est la vie! incepem o viata noua (citat Gigi - proful de desen si de GD) aici pe "made by ics".


a plus tard! :*

P.S.: poza era first page pe 360 :)

3 comentarii:

  1. trist bah trist!!
    mi-e dor de blogurile mele cu gandaci ochiosi, ariposi, fiorosi, scarbosi...nasosi (nu m-am putut abtine=))))))))) )

    RăspundețiȘtergere
  2. baaai, ce aiureaaa...blogurile noastre de cand eram copii :(

    RăspundețiȘtergere