joi, 1 octombrie 2009

o zi neagra


astazi voi asterne cateva cuvinte in memoriam celui care a fost indrumatorul si motivul succesului multora dintre arhitectii romani din tara si din strainatate, Gigi Moaca!

a fost si profesorul meu de desen, singurul care a reusit sa ma invete sa inteleg si sa iubesc geometria descriptiva, perspectiva si glumele deocheate la un pahar de bili bili (alexandrion dublu) cu intreaga grupa.

a fost cel care nu retinea nume si ne dadea tuturor porecle.

a fost unul dintre putinii care m-au sustinut in alegerea mea si mai ales unul dintre putinii care a plans cand n-am intrat la facultate.

a fost cred ca singurul care a avut grupe intregi de elevi nevoiasi pe care-i medita fara bani, doar pentru ca aveau talent.

a fost omul care ne-a invatat tot ceea ce el stia, ca pe propriii copii, ne-a tinut aproape si ne-a iubit pe fiecare-n parte.

a fost un om unic intre alte 6 miliarde de oameni.

odihneasca-se-n pace!

5 comentarii:

  1. nu am cuvinte...cred ca ai spus tot ce se putea spune...si vorba tatalui meu: "nu ne vine sa credem, cu atat mai mult cu cat a fost un om unic..."
    o sa ne fie dor de el...

    odihneasca-se in pace!

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  3. Roxana Constantinescu1 octombrie 2009 la 14:26

    Peste 40 si ceva de generatii sub indrumarea lui GIGI MOACA au desenat pe foi albe perspective , probleme de GD sau au scris si schitat notiuni de istoria arhitecturii ...

    Ne-a poreclit pe fiecare, ne-a pliciuit cu teul ... a glumit si a ras cu noi ...si ne-a invatat u lucru important ... Arhitectura e grea dar devine usoara si frumoasa atunci cand o inveti cu drag.

    Am mers cu drag la Gigi la meditatii ... iar acum scriu cu durere pe o foaie neagra de data asta...

    Odihneasca-se in pace!

    RăspundețiȘtergere
  4. Rasfoind blogul tau, am dat accidental peste vestea asta. Cu atat mai mult m-a surprins cand nu am vazut morbidul panou negru la facultate. Dumnezeu sa-l odihneasca, seminariile cu el si imaginea lui jos la bar nu se vor uita prea usor.

    RăspundețiȘtergere
  5. @ radu: cred ca a fost si panoul, dar inainte sa inceapa scoala, el a fost inmormantat undeva in sambata dinainte de 1 oct.

    RăspundețiȘtergere