marți, 27 octombrie 2009

din nou


a trecut ceva timp, poate pentru ca am lasat celalat post sa respire, sa fie vazut si asimilat asa cum merita, din respect si doliu
si poate pentru ca nu am mai avut timp, si am fost prinsa in alte activitati, pe moment de o importanta majora
si e posibil si pentru ca nu am mai avut ce sa impartasesc..dar acum am revenit, nu cu o idee geniala, sau vreo stire first hand ci pentru ca am simtit ca s-au aliniat planetele :)))
as cam vrea sa ma plang de programul meu diabolic de la scoala... e o tentatie imensa, dar zic pas, mai bine ma plang alor mei, sau fetelor.. ei m-ar asculta cu mai multa empatie.

totul a reintrat in normal pana la urma, fetele mele sunt angajate (alex a fost nominalizata la premiul "jurnalistul anului" si si-a luat si casa, unde tot speram sa facem revelionul =))) yeeeeeeeeeeeeeeey! pt alex), si ne vedem cu greu doar in week-end, asa si cu baietii, mai putin doar ca unul dintre ei are prietena, si de obicei un astfel de eveniment zdruncina rutina intalnirilor cu grupul de prieteni, cu ei ma vad mai rar, din pacate; scoala e scoala, si familia e bine.
activitatile mele variaza de la aviditatea cu care incerc sa citesc dintr-o carte in cele 10 minute dinainte sa adorm, franta de oboseala pana la mers in baruri sau stand zeci de ore in fata unui program incercand sa-l inteleg..
lenea e prezenta des, pe langa constiinta faptului ca 2 ore pierdute inseamna 4 ore in plus de munca.. dar :D ce-mi mai place sa dorm! :)))))

totul e bine, sper ca si tu esti bine!
cam atat pentru acest nou reinceput, cred...

a plus tard! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu